Site Overlay

Obchodní podmínky

Při objednání souhlasíte s obchodními podmínkami.

Objednání služeb:
  • Pro objednání preferuji objednávkový formulář na www.zvonikfoto.cz. Dále Whats app +420 724 323 673, email vaclavzvonikdis@gmail.com nebo Facebook messenger
  • Objednávejte se dostatečně dopředu (objednací lhůta je až jeden měsíc) 
  • Objednáním se zavazujete, že souhlasíte s podmínkami, s fotografickým stylem a ceníkem služeb
  • Při objednání si vyžádám vaše osobní údaje a budu s nimi nakládat dle nařízení Evropského parlamentu a rady EU,č.2016/679
  • Objednání je závazné po finální domluvě termínu, varianty a místa focení mezi mnou a vámi.

– Objednání svateb je závazné po odsouhlasení termínu mezi mnou a vámi a po zaplacení rezervační zálohy 2000,- na účet. Č.ú. 2701179073/2010 Záloha je nevratná a bude odečtena z konečné ceny. Při zrušení termínu klientem rezervační poplatek propadá.

Ceny a platba fotografických služeb:
  • Cena, doba fotografování a počet hotových digitálních fotografií jsou uvedeny v ceníku platném ke dni objednávky. Máte zájem o jiné fotografování, které v ceníku není uvedeno?  Ozvěte se mi s Vaší představou a sestavím Vám předběžnou kalkulaci ceny.
  • Platba za fotografování je splatná do 5 pracovních dnů od odsouhlasení výběru fotek. (do 48h po fotografování zasílám e-mailem nebo na messenger náhledy k výběru a způsob platby převodem na účet).
  • Příplatek za dopravu: 5 Kč/km nad 15km od Oseku nad Bečvou
  • Pokud se zpozdíte o více jak 20 minut bez odůvodnění, focení ruším a následně budu požadovat kompenzační poplatek 10% z ceny za obsazení termínu 
Tisk

Fotografie vyvolávám u ověřených dodavatelů, které barevně sedí s nastavením mého barevně zkalibrovaného monitoru. Reklamace tištěných fotografií je tedy možná pouze na základě viditelné tiskové chyby jako jsou škrábance, pruhy atp. ne v barevnosti či světlosti/tmavosti daného tisku

Je možné si přiobjednat více tištěných fotografií, než je uvedeno v aktuální nabídce.

Jejich cena je:

  • 10 x 15 cm  …… 15,-
  • 13 x 18 cm …… 20,-
Fotografování
  • Rád Vám poradím s výběrem oblečení, doplňků apod., nebojte se mi předem ozvat.
  • Buďte prosím dochvilní, pozdní příchod klienta není důvodem k prodloužení domluvené doby focení.
  • Před fotografováním prosím upravte své oblečení a doplňky a odstraňte všechno, co nemá být vidět na fotografii. Jedná se především o hodinky, náramky, přívěsky (v případě že je na fotografiích nechcete), u dětí upravte vyčuhující plínky, umazaný obličej apod.
  • Hodinky na ruce, zašpiněné oblečení, smývatelné tetování, vyčuhující plínky apod. neretušuji a vše bude na hotové fotografii.
  • Portrétní fotografování venku je závislé na počasí a vyhrazuji si právo jej v případě zvláště nepříznivého počasí přesunout na jiný termín. Je možné domluvit se předem na „mokré variantě“, kterou je focení v domácím ateliéru.
  • Fotografování v domácím ateliéru je možné pouze v náhradní, čisté obuvi nebo bez bot (kvůli riziku ušpinění fotopozadí).
  • Klient se zavazuje nahradit škodu, kterou on nebo jeho děti při fotografování způsobí (např. ušpinění nebo roztržení fotopozadí v ateliéru, rozbití techniky dítětem apod.).
Rozdíly u fotografování portrétů

U portrétního fotografování (dospělí, děti, páry, rodiny – venku i v domácím ateliéru) je jako u jediného fotografování možnost, abyste si z vybraných nafocených fotografií (mého předvýběru) vybrali sami ty, které Vám upravím. Zašlu Vám údaje pro přístup do galerie, kde si můžete vybrat počet fotografií uvedený v balíčku. Fotografie určené k výběru jsou zmenšené, neupravené a není povoleno je dále šířit. Každá další fotografie vybraná nad rámec daného balíčku je zpoplatněna částkou uvedenou v ceníku. 

Rozdíly u fotografování svateb

Nabízím možnost bezplatné předsvatební domluvy v Oseku nad Bečvou. Zde můžeme prodiskutovat průběh svatebního dne a Vaše přání. Jestliže pro Vás není možné přijet, můžeme vše předem prodiskutovat telefonicky nebo jinou formou. Předsvatební setkání je vhodné naplánovat, až již budete znát alespoň orientační harmonogram Vašeho velkého dne. Nejpozději asi 14 dnů před svatbou.

Počet dodávaných fotografií závisí na objednané délce fotografování a dalších okolnostech, které nemohu vždy ovlivnit (např. v silném dešti není možné fotografování novomanželských portrétů venku). Můžete se ale spolehnout, že i v případě opravdu nepříznivého počasí nebo jiných neovlivnitelných okolností dostanete hezký výběr fotografií, které Vám budou připomínat svatební den. Výběr finálních fotografií ke zpracování je výhradně v režii fotografa.  Snažím se pro vás vybrat vždy ty nejkrásnější fotky, které Vám udělají radost.

Taktéž doporučuji profesionální vizážistku , která Vám vytvoří takový make-up, jaký se Vám bude líbit. Věřte, že předělat make-up na místě od vizážistky je daleko jednoduchší, než ho poté předělávat na každé fotce zvlášť (většinou pak spadáme do kategorie nadstandardní retuše). Vlastní vzhled a jeho nespokojenost s ním není důvod k reklamaci fotografií. To platí i pro make-up. Pokud se necháváte na focení nalíčit, prosím vždy tak, abyste byly spokojené.

protože můj ateliér nedisponuje místem, kde by mohl klient vyčkat skončení doby předchozího fotografování, a protože obvykle focení na sebe navazuje, prosím o to, aby jste nechodili zbytečně o moc dříve, než jsme se dohodli. Opravdu stačí dorazit 5 minut před sjednanou dobou začátku fotografování

Výběr lokalit pro fotografování:

Lokalitu fotografování si vybírá klient. Klient si také po dohodě s fotografem zvolí, zda chce fotit v ateliéru, v exteriéru nebo jím vybraném interiéru. Pokud má focení probíhat v místech, kde je vyžadováno vstupné, hradí ho vždy klient.

Výběr fotografií na retušování:
  • po fotografování Vám zašlu cca do 3-7 dnů email s odkazem na webovou galerii a návod jak postupovat při výběru fotografií k retuši
  • v případě rodinného, dětského portrétního fotografování obdržíte cca 40-80 fotografií k výběru.
  • v případě newborn focení cca 20-50.

Vždy záleží na okolnostech, průběhu focení apod. pokud máte speciální přání – obzvláště u novorozeneckého fotografování (barvy, rekvizity apod.), vše hlaste předem, nebo v průběhu fotografování. Vždy záleží na konkrétním miminku co nám dovolí fotit a co ne, vzhledem k tomu, že každý novorozenec je absolutně jiný není možné na přání fotit dané polohy apod. pokud to miminko nedovolí. To je třeba respektovat. U novorozenců – dle možností – fotím cca 3-6 barevných scén, změna poloh (beanbag, košíky atd.)

Úprava a retuš fotografií:

Z nafotografovaných snímků vyberu ty nejlepší, které upravuji fotografických programech. Všechny fotografie upravuji na profesionálně zkalibrovaném monitoru, aby jas, tonalita a barvy odpovídaly mému fotografickému stylu. U fotografií provádím bezplatně základní úpravy (např. vyvážení barev, ořez, srovnání jasu) a základní retuš (např. odstranění odřenin, škrábanců). U portrétního fotografování provádím retuš v o něco větším rozsahu (odstranění jednotlivých pupínků, bělení zubů, zjemnění vrásek a kruhů pod očima).

Výraznější retuše jsou prováděny pouze po předchozí domluvě a za příplatek navíc a tyto úpravy je potřeba dohodnout ihned po výběru Vašich fotografií k retuši (od 150 do 500 Kč za fotku, dle náročnosti). Do těchto úprav patří např.: hluboké čištění pleti, úprava velmi problematické pleti (silnější akné nebo jiné rozsáhlejší vady pleti), pokročilé sjednocení barvy pleti, sjednocení barvy pleti u partnerů/maminky s dítětem, odstranění jizev, mateřských znamének apod.

Fotografie fotím a upravuji tak, aby odpovídaly mému fotografickému stylu. Při fotografování jde např. o práci se světlem (fotografování v protisvětle, svícení v ateliéru) a s hloubkou ostrosti („rozostření pozadí“) – tyto postupy pak většinou ještě zvýrazňuji při úpravách. Při úpravách fotografie tónuji do teplejších nebo studenějších barev (podle počasí – západ slunce teplejší barvy; zataženo nebo déšť studenější), upravuji jas, kontrast apod. Ukázkové fotografie z jednotlivých druhů focení z exteriéru/interiéru si můžete prohlédnout v portfoliu. Odevzdané fotografie odpovídají mému fotografickému stylu a není možné je upravovat nebo přizpůsobovat dle individuálních přání klienta (zesvětlení/ztmavení, jiné barvy apod.).

Nezpracovaný hrubý materiál ve formátu RAW zásadně neposkytuji. Pouze ve výjimečných případech je možné poskytnout soubory za cenu 500 Kč za 1 raw soubor.

Odevzdání hotových fotografií:
  • Dodací lhůta hotových fotografií je 4-6 týdnů od výběru fotografií a může se mírně lišit směrem nahoru, ale i dolů v závislosti na mé aktuální vytíženosti. Nabízím možnost expresního zhotovení zakázky v elektronické podobě do 7 pracovních dnů + 1000 Kč k balíčku. + cca 3 dny na tisk fotografií (nutno objednávat dostatečně dopředu, abych měl možnost omezit zakázky bezprostředně po Vaší svatbě a mohl se věnovat pouze Vaším fotkám). Větší počet fotografií k úpravě v expresním vyhotovení není možný V případě státních svátků, Vánoc, dovolené, nemoci apod. se dodací lhůta může adekvátně prodloužit. hotovou zakázku si můžete vyzvednout po domluvě osobně.
  • Fotografie dodávám výlučně v digitální podobě ve verzi pro prohlížení na počítači a ve verzi vhodné pro tisk.
  • V případě zájmu o tištěné fotografie (včetně větších rozměrů), fotoobrazy nebo fotodárky Vám rád poradím s výběrem vhodného dodavatele. Tisk fotografií (ani jiné než digitální zhotovení fotografie) není součástí ceny objednávky, jestliže není výslovně ujednáno jinak.
  • Vždy se snažím fotografie dodávat ještě rychleji, ale naopak v případě většího vytížení (svatební sezóna) nebo neočekávaných událostí (nemoc) si vyhrazuji právo dobu dodání prodloužit.
Archivace dat:

Neupravené fotografie (raw formát) uchovávám po dobu cca 3 měsíců. Odevzdané fotografie archivuji minimálně po dobu jednoho roku. Pokud dojde během té doby ke ztrátě či poškození nosičů s fotkami, mohu vám fotky zaslat v elektronické podobě znovu za poplatek 500 Kč (případně poštou na USB flashdisku za 700 Kč + poštovné a balné)

Reklamace:
  • Reklamace je možná nejpozději do tří měsíců od data dodání fotografií, poté již není možná. Fotografie zpracovávám na zkalibrovaném monitoru, který zaručuje správné podání barev a světlosti/tmavosti fotografie. Při zobrazení na nezkalibrovaném zařízení nebo tisku na nezkalibrované tiskárně může docházet k posunu barev (např. má barva jiný odstín) nebo změně světlosti/tmavosti fotografie (např. fotografie je světlejší nebo tmavší). Klient bere na vědomí, že správné podání zaručuje pouze zkalibrované zařízení a tuto skutečnost fotograf nemůže ovlivnit.
  • Nesouhlas s fotografickým nebo autorským stylem fotografa není důvodem k reklamaci. Fotografuji svým vlastním stylem, ke kterému patří i můj charakteristický rukopis (např. barevné ladění, světlost/tmavost apod.) a fotografie si můžete prohlédnout v mém portfoliu.
  • Neručím však ani za spolupráci všech členů rodiny a nepodaří-li se v deklarovaném časovém rozpětí nafotit dostatečný počet kvalitních fotek, nemůže to být přičítáno na vrub fotografa a zaslání více fotografií k náhledům nelze žádným způsobem vymáhat ani odvozovat od délky a náročnosti focení
  • Nesouhlas s vlastním vzhledem není důvodem k reklamaci. Můžete se spolehnout, že se Vás vždy budu snažit nafotit, aby Vám to slušelo co nejvíce.
  • Klient může reklamovat například nedodání slíbeného počtu fotografií nebo nemožnost otevřít digitální soubory.
  • Reklamace na práci vizážistů je možná pouze před samotným focením, případně v jeho průběhu. Po skončení focení už nikoliv. Pokud není klient spokojen s vlastním vzhledem, není to důvod k reklamaci digitálních souborů.
  • Estetická kvalita fotografií nemůže být předmětem reklamace. Pohled na fotografii se může různit a její hodnocení je ryze subjektivním aspektem.
  • Pokud není klient spokojen s fotografickým stylem fotografa, není to důvod k reklamaci. Dle Obchodních podmínek se má klient předem seznámit s prací fotografa, kterého si pro svou zakázku vybere.
  • Reklamace tištěných fotografií je tedy možná pouze v případě tiskových chyb – jako jsou barevné tečky, pruhy přes fotografie a jiné reklamace barevného provedení výsledných fotografií není možná. Dotisk fotografií, jiných formátů, nebo objednávka fotoobrazů a další je možná po domluvě
Autorská práva:
  • Všechny vzniklé fotografie jsou předmětem autorského práva a jsou majetkem fotografa. Nesmí být použity pro jakékoliv komerční účely nebo prodej třetí straně bez písemného souhlasu autora fotografií.
  • Neupravené snímky prosím nestahujte, nekopírujte a nijak nepoužívejte bez písemného souhlasu fotografa a ani je dále nesmíte upravovat (např. odstraněním loga), jelikož se nejedná o hotové dílo. Jakýmkoliv použitím neupravených snímků porušujete autorský zákon č. 121/2000 sb. Pokud si nejste z nějakého důvodu schopni fotografie vybrat sami, vyberu ty nejlepší fotografie ze série focení osobně já.
  • Upravené snímky archivuji po dobu 1 roku, potom celou zakázku odstraním
  • Nejzdařilejší snímky z průběhu celého svatebního dne umístím na sociální sítě a tento web, kde zůstanou neomezenou dobu
  • Vyhotovené fotografie slouží pouze pro vaše soukromé účely (dle č.121/2000 sb)

Podle zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon) je autor (fotograf) držitelem autorských práv. Objednáním a zaplacením mých služeb nabýváte vlastnická práva k hotovým fotografiím (tedy licenci k jejich použití). Autorská práva jako taková patří pouze autorovi a jsou dle právního řádu České republiky nepřevoditelná na jinou osobu (§ 26, odstavec 1 zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon)). Pokud není výslovně ujednáno jinak, není možné fotografie dále přeprodávat (např. fotobanky), používat pro výdělečné účely třetích stran (např. svatební salóny, propagace výrobků) nebo upravovat.

Ochrana osobních údajů (GDPR)
  • Na základě evropského nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) vás musím informovat o rozsahu zpracování vašich osobních údajů. Od klienta jsou vyžadovány jen nezbytně nutné osobní údaje, jako je celé jméno, emailová adresa a telefon.
  • Tyto údaje slouží pro vyřízení objednávky poptávaných služeb a zajištění předání hotové zakázky. Klientem uvedené údaje jsou uchovávány jen po nezbytně nutnou dobu a nemá k nim přístup nikdo neoprávněný.
  • Klientem uvedené osobní údaje neslouží k rozesílání obchodních nabídek, newsletterů a nejsou poskytovány třetím stranám.
  • Klient má za podmínek stanovených v GDPR tato práva:
    • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
    • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
    • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
    • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
    • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený na těchto webových stránkách

SOUHLAS SE ZVEŘEJNĚNÍM FOTOGRAFIÍ:

  • Fotograf si vyhrazuje právo ke zveřejnění fotografií do svého portfolia na sociálních sítích nebo na svých webových stránkách. – Fotografie mohou být použity po neomezenou dobu.
  • Pokud si klient nepřeje, aby jeho fotografie byly uveřejněny, je nutné o tom fotografa předem informovat (nejpozději po skončení focení).
  • Pokud tak neučiníte, bere se to jako váš souhlas. Klient má právo dodatečně požadovat odstranění fotografií z portfolia.

Všeobecné obchodní podmínky – Smlouva o pořízení a užívání díla

  1. Základní ustanovení
    1. Všeobecné obchodní podmínky se vztahují na všechny Smlouvy o Dílo, objednávky a potvrzení objednávek a jsou jejich nedílnou součástí. Při uzavírání smlouvy byl Objednatel prokazatelně seznámen s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami Zhotovitele.
    2. Komunikace mezi Objednatelem a Zhotovitelem může probíhat formou elektronické komunikace, s čímž obě strany souhlasí.
  2. Uzavření Smlouvy o Dílo
    1. K uzavření Smlouvy o Dílo může dojít na základě ústní či písemné objednávky Objednatelem
      u Zhotovitele a jejich přijetím a potvrzením. Podstatnými náležitostmi smlouvy jsou předmět plnění díla a cena díla.
    2. Smlouva o Dílo může být uzavřena i elektronickou formou, kdy ustanovení takové smlouvy, které upravují jednotlivé podmínky odlišně od těchto Všeobecných obchodních podmínek, mají před nimi přednost.
      V ostatních, smlouvou neřešených otázkách, se smluvní vztah řídí těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a příslušnými právními předpisy.
  3. Předmět plnění
    1. Předmětem plnění je poskytnutí služby, která je specifikována v objednávce nebo Smlouvě o Dílo
      a prokazatelně potvrzená Zhotovitelem.
    2. Určení předmětu díla musí být jednoznačné. Neakceptováním platných podmínek nabídky Zhotovitele, či jejich akceptování Objednatelem s výhradou, nedochází k uzavření smlouvy. Veškeré dohody a předání požadavků či podkladů musí být potvrzeny písemnou formou a podepsané oběma smluvními stranami a to
      i v případě elektronické komunikace smluvních stran.
  4. Práva a povinnosti stran
    1. Zhotovitel se zavazuje Objednateli zhotovit a dodat objednanou zakázku v množství, kvalitě a lhůtě dohodnuté ve Smlouvě o Dílo, jinak za podmínek stanovených v platné nabídce Zhotovitele v den uzavření smlouvy.
    2. Pro případ, že Zhotovitel přijme objednávku, kterou není schopen sám zhotovit, je za tím účelem oprávněn využít třetí osoby.
    3. Případné požadavky Objednatele na změnu Smlouvy o Dílo, pokud jsou Zhotovitelem akceptovány, přiměřeným způsobem prodlužují sjednanou dodací lhůtu, případně mění cenu apod., a tyto změny musí být písemně odsouhlaseny.
    4. Jestliže po uzavření smlouvy nastanou okolnosti, které nemůže Zhotovitel ovlivnit či odvrátit a brání Zhotoviteli, dočasně nebo dlouhodobě v plnění smluvních závazků, má Zhotovitel právo přiměřeně prodloužit termín dodávky nebo od smlouvy odstoupit. Ani v jediném případě nenese Zhotovitel odpovědnost za vzniklé škody.
    5. Zhotovitel je oprávněn odmítnout jakoukoliv objednávku dle svého uvážení.
    6. Objednatel je povinen co nejpřesněji poskytnout Zhotoviteli všechny potřebné informace, nejlépe písemně a příp. dle požadavků Zhotovitele, aby mohl Zhotovitel co možná nejpřesněji poskytnout Objednateli vhodné řešení a přesnější cenovou kalkulaci.
    7. Po podpisu Smlouvy o Dílo nebo potvrzení objednávky Objednatele Zhotovitelem, je Objednatel povinen zaslat na účet Zhotovitele zálohu ve výši 20% z celkové ceny objednaného díla, pokud není ve smlouvě nebo její příloze dohodnuta záloha jiná.
    8. V případě, že tato záloha nebude zaplacena, není Zhotovitel povinen započít s prováděním Díla. Za Dílo dodané Zhotovitelem Objednateli, je Objednatel povinen uhradit smluvenou cenu, a to dle podmínek uvedených ve Smlouvě o Dílo, jinak za podmínek stanovených v platné nabídce Zhotovitele a v den odsouhlasení objednávky.
  5. Záruka kvality zakázky, reklamace
    1. Zhotovitel dodá Dílo nepoškozené a v kvalitě, která byla sjednána či určena řádnou objednávkou nebo Smlouvou o Dílo. Nebyla-li kvalita zakázky určena, bude Dílo zhotoveno v kvalitě obvyklé pro stejný či obdobný typ zakázky.
    2. Dílo bude Zhotovitelem dodáno ve lhůtě uvedené ve Smlouvě o Dílo, jinak ve lhůtě uvedené
      v odsouhlasené nabídce Zhotovitele formou písemné objednávky Objednatele. Vlastnictví k Dílu přechází ze Zhotovitele na Objednatele uhrazením dohodnuté ceny. Nebezpečí nahodilé zkázy a zničení Díla přechází na Objednatele dnem převzetí Díla.
    3. Pokud není ve Smlouvě o Dílo uvedeno jinak, Objednatel není oprávněn požadovat předání zakázky, resp. díla, před zaplacením její ceny.
    4. Zhotovitel neodpovídá za vady zakázky, které vznikly v souvislosti s neposkytnutím odpovídajícího materiálu, podkladů nebo pokynů Objednatelem, jestliže Zhotovitel na vadnost materiálu nebo nevhodnost pokynů Objednatele upozornil.
    5. Zhotovitel neodpovídá za vady či chyby díla, které vznikly nevhodným a nebo neodborným zacházením či manipulací s Dílem po předání díla Objednateli.
    6. Uplatnění vad díla musí být uplatněna písemnou formou s náležitým popisem a foto/video-dokumentací vady, neprodleně po jejich zjištění, nejdéle však do 3 dnů od předání Díla Zhotovitelem Objednateli. Tato prekluzivní lhůta se nepoužije, pokud je Objednatelem Spotřebitel.
    7. Reklamace se nevztahují na vizuální či funkční prvky díla, které byly součástí odsouhlaseného návrhu řešení a nebo jsou uměleckým záměrem a součástí díla vytvořeného Zhotovitelem.
    8. Reklamaci nelze uznat v případě, že Objednatel poskytl Zhotoviteli nekvalitní předlohu nebo neposkytl požadované podklady. Záruka za jakost se neposkytuje. To neplatí v případě, kdy je objednatelem spotřebitel. V takovém případě se řídí práva a povinnosti smluvních stran občanským zákoníkem.
  6. Autorská práva a licenční podmínky
    1. Dílo je výsledkem tvůrčí činnosti zhotovitele a je vyjádřeno v objektivně vnímatelné podobě, včetně podoby elektronické, trvale nebo dočasně, bez ohledu na rozsah, účel nebo význam, a tedy je autorským dílem ve smyslu autorského zákona č. 121/2000 Sb. Pokud Smlouva o Dílo neurčuje jinak, je výhradním vlastníkem práv používání a jakékoliv distribuce díla jeho autor, resp. Zhotovitel. Objednatel ani jiná fyzická či právnická osoba nesmí s dílem nakládat ani ho dále distribuovat bez písemného souhlasu autora, resp. Zhotovitele. Výjimku tvoří užití díla nebo jeho tiskové kopie pro osobní potřebu fyzické osoby a nebo užití díla pro výukové nebo ilustrační účely, a to ve všech případech bez účelu dosažení obchodního prospěchu. I v takovém případě je třeba uvádět jméno autora. Řeší-li Smlouva o Dílo autorské a licenční práva daného díla, jsou ujednání Smlouvy o dílo nadřazeny Všeobecným obchodním podmínkám.
  7. Další ustanovení
    1. Zhotovitel nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození objednávky ani za ztrátu nebo poškození souborů nebo dat posílaných po elektronických přenosových cestách, sítích a serverech.
    2. Zhotovitel je oprávněn kdykoli odmítnout objednávku a zpracování objednávky či v jejím zpracování nepokračovat, pokud obsahuje obrazový či jiný materiál, který je v rozporu se všeobecně závaznými právními předpisy a obecnými pravidly morálky – zejména pornografii, dětskou pornografii, zobrazené násilí na lidech či zvířatech apod.
    3. Zhotovitel neodpovídá za následky porušení autorských práv či jiných práv, které jsou důsledkem obsahu Objednatelem předaných podkladů či požadavků u sjednané objednávky. Za takto způsobenou škodu nese plnou odpovědnost Objednatel.
    4. Zhotovitel je oprávněn použít a modifikovat dodaná data a podklady Objednatelem za účelem zhotovení Díla, kontroly kvality Díla, úpravy technických parametrů předaných dat nebo za účelem dosažení nejlepší možné kvality smluveného Díla. Zhotovitel nesmí předaná data nebo podklady (objednávku) použít k jiným účelům, než je plnění smluvních povinností.
  8. Některá zvláštní ustanovení pro spotřebitele
    1. Ustanovení tohoto článku se použijí pouze v případě, kdy je Objednatelem spotřebitel ve smyslu občanského zákoníku – tato ustanovení mají případně přednost i před odchylnými ujednáními ve smlouvě. Spotřebitelem se rozumí každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
    2. Objednatel spotřebitel je oprávněn ve lhůtě 14ti dnů ode dne uzavření smlouvy bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy o dílo za předpokladu, že  smlouva byla uzavřena distančním způsobem (tj. např. emailem, poštou apod.) nebo byla uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání (tj. mimo sídlo Zhotovitele nebo fotografický ateliér Zhotovitele v …, nebo jiný smluvními stranami předem dohodnutý ateliér). Pro účinnost tohoto odstoupení stačí, je-li odstoupení odesláno Objednatelem spotřebitelem k rukám Zhotovitele v poslední den této lhůty.
    3. V případě řádného a včasného odstoupení je Zhotovitel povinen vrátit Objednateli spotřebiteli již zaplacené finanční prostředky (zálohu), což neplatí v případě, kdy Objednatel spotřebitel udělil Zhotoviteli výslovný pokyn k tomu, aby s plněním smlouvy započal před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy.
      V takovém případě je Zhotovitel oprávněn s odkazem na § 1834 občanského zákoníku ponechat si odpovídající část zálohy odpovídající ceně plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy.
    4. Pro účely odstoupení může Objednatel spotřebitel využít a emailem nebo poštou zaslat Zhotoviteli Objednatelem spotřebitelem podepsaný následující formulář: viz vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy níže.
    5. Objednatel spotřebitel bere na vědomí, že na jeho žádost je Zhotovitel povinen vydat doklad o poskytnutí služby s uvedením data poskytnutí služby. V případě reklamace služby je povinen vydat písemné potvrzení o tom, kdy Objednatel spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Objednatel spotřebitel vyžaduje.
    6. Při komunikaci s Objednatelem spotřebitelem lze používat v souvislosti s uzavřenou smlouvou veřejnou komunikační síť a Zhotovitel nesmí využívat pro tuto komunikaci telefonní číslo s vyšší než běžnou cenou.
    7. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje zhotovitel prostřednictvím své elektronické (e-mailové) adresy: info@zvonikfoto.cz informaci o vyřízení stížnosti Objednatele zašle Zhotovitel na elektronickou adresu Objednatele.
    8. Zhotovitel tímto informuje Objednatele spotřebitele o tom, že v případě sporu se Zhotovitelem může Objednatel spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení tohoto sporu k České obchodní inspekci, přičemž tento návrh je bezplatný a toto řízení nezbavuje ani jednu ze smluvních stran práva domáhat se svých práv u soudu. Internetová adresa České obchodní inspekce je www.coi.cz.
    9. Orgánem oprávněným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů vzniklých v souvislosti s uzavřením smluv o zhotovení věci na zakázku (o pořízení a užívání fotografického díla) je Česká obchodní inspekce, na jejíchž webových stránkách (www.coi.cz) spotřebitel nalezne mimo jiné údaje o způsobu a podmínkách mimosoudních řešení, když toto řízení může být zahájeno pouze na základě návrhu spotřebitele a poté, když se mu nepodaří spor vyřešit přímo se Zhotovitelem. Formulář návrhu na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelského sporu je dostupný na internetových stránkách České obchodní inspekce.
  9. Závěrečná ustanovení
    1. Uzavřením Smlouvy o Dílo Objednatel současně potvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, platnou cenovou nabídkou Zhotovitele, včetně podmínek kvality díla a lhůt plnění,
      a tyto přijímá.
    2. Zhotovitel si vyhrazuje právo pozastavit zhotovování Díla po předchozím oznámení Objednateli (při splnění podmínek stanovených smlouvou o dílo nebo zákonných podmínek), bez povinnosti uhradit mu jakékoliv vyrovnání a bez ztráty nároku na úhradu vzniklých škod v případě podstatného porušení smluvních povinností ze strany Objednatele. Smluvní vztahy mezi Objednatelem a Zhotovitelem se řídí Občanským zákoníkem.
    3. Zhotovitel si vyhrazuje právo kdykoli tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit či doplnit v důsledku změn právních předpisů nebo jiných podstatných okolností a tato změna nabývá účinnosti ode dne její oznámení Objednateli.
    4. Tato možnost změny Všeobecných obchodních podmínek neplatí v případě, kdy je Objednatelem spotřebitel.
    5. V případě, že některé ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek se stane neplatným, zůstávají ostatní ustanovení platná a účinná. Tyto Všeobecné obchodní podmínky Zhotovitele nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 1. 2021.


Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
Vyplňte tento formulář a pošlete jej Zhotoviteli pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy,
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát (jméno, adresa):

Oznamuji/oznamujeme(*), že tímto odstupuji/odstupujeme(*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží(*)/
o poskytnutí těchto služeb(*)

Specifikace zboží/služeb:
Datum objednání(*)/datum obdržení(*):
Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů:
Adresa spotřebitele/spotřebitelů:
Podpis spotřebitele/spotřebitelů:
Datum:


Ostatní podmínky:
  • Fotograf nesmí snímky klientů užít k dalšímu obchodnímu účelu.
  • Pokud klient do snímků jakýmkoli způsobem graficky zasáhne (změní barvy atd.), nesmí je dále prezentovat jako práci fotografa. I tak však nesmí fotografii prezentovat ve fotografických či jiných soutěží.
  • Se souhlasem klienta využívám fotografie do svého portfolia. Je také možné poslat předem ke schválení fotografie, které bych rád v portfoliu uveřejnil.
Náhrada škody:
  • Pokud klient a jeho doprovod způsobí škodu na technickém či jiném vybavení fotografa, plně odpovídá za jejich úhradu.
  • Fotograf má právo bez náhrady termínu zrušit focení, pokud se klient zpozdí o více než 20 minut.
  • Přijde-li klient pozdě, zkracuje se mu časový prostor pro něj vyhrazený.
  • Odevzdané fotografie se správně prohlížejí v celé velikosti, nikoli vyzoomované (zvětšené). Fotky mají odpovídající kvalitu v odpovídající pozorovací vzdálenosti a prohlížení případných nedostatků po vyzoomování NENÍ důvodem k reklamaci.
Tyto Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy o dodávce fotografických prací sjednanou řádnou Objednávkou v písemné podobě. Potvrzením Objednávky klient uděluje souhlas s Obchodními podmínkami v plném rozsahu.
Copyright © 2022 . All Rights Reserved. | Chique Photography by Catch Themes
Rolovat nahoru